Problem klienta:

Do momentu zgłoszenia się Klienta do mnie w 2016 roku dotychczasowe działania Klienta w zakresie reklam Google Ads były realizowane przez jedną z najbardziej znanych agencji. Niestety działania reklamowe nie przynosiły rezultatów. Klient początkowo nie miał wglądu w kampanie (później jedynie w ograniczonym zakresie).

Konwersje nie były mierzone, a w raportach pojawiały się jedynie wyświetlenia, kliknięcia i wskaźnik CTR. Firma Klienta nie była rozpoznawalna w Internecie i nie kojarzyła się z segmentem premium, a mimo to agencja prowadziła kampanie z jedynymi słowami kluczowymi dotyczącymi nazwy firmy.

Ponieważ agencja miała wielu klientów obiektywnie nie miała czasu zbyt wiele uwagi poświęcać każdemu z nich, a jeśli już ten czas był – do kampanii oddelegowani byli różni pracownicy z doskoku i pobieżnie tylko sprawdzali parametry kampanii Ja, jako certyfikowany specjalista Google Ads, osobiście prowadzę i optymalizuje kampanie Google Ads.

Co i jak zostało zrobione:

W pierwszym etapie
  • Została stworzona struktura kampanii obejmująca:
    – Kampanie produktowe.
    – Wyszukiwarkę Google,
    – Sieć reklamową (remarketing),
  • Wprowadzone zostały istotne z punktu
    widzenia strategii firmy konwersje i mikrokonwersje.
  • Zostały utworzone dodatkowe sezonowe kampanie produktowe.
W dalszej kolejności:
Kampanie były optymalizowane na bieżąco pod kątem m.in. wykluczających słów kluczowych, wyłuskania słów kluczowych, które konwertują oraz które doprowadzają do mikrokonwersji, wyselekcjonowania produktów, które się sprzedają i skupienie się na nich.
  • Celem prowadzenia kampanii Google Ads było doprowadzenie do uzyskania 8 tys. zł przychodu miesięcznie. Budżet miał być sukcesywnie zwiększany w zależności od wyników – początkowo startowaliśmy z budżetem w ujęciu średniomiesięcznym – 1500 zł. Warunkiem wzrostu budżetu było osiągnięcie odpowiedniego poziomu przychodów.
  • Rezultaty: Przychody rosły cały czas od rozpoczęcia współpracy. Nie „osiadam na laurach” i cały czas dążę do poprawy wskaźników kampanii i jej optymalizacji, aby przynosiła coraz to lepsze efekty.
Procentowy wzrost przychodów i udziału kosztów Google Ads w przychodach na reklamę przedstawia poniższa tabela:
W trakcie prac nad kampaniami, dokładałam staranności w zakresie bieżącej optymalizacji kampanii Google Ads. I choć jest to proces długofalowy, konsekwentnie realizowane działania optymalizacyjne doprowadziły do znacznego:
  • zwiększenia przychodów z roku na rok, doprowadzając ostatecznie do zwiększenia przychodów o 1198% w stosunku do roku, kiedy zaczynaliśmy współpracę,
  • zmniejszenia z roku na rok udziału kosztów reklam w przychodach ze sprzedaży online, czyniąc je bardziej opłacalnymi.

Czy Ty też chcesz zwiększyć przychody w swoim sklepie online?

A może zależy Ci na obniżeniu kosztów reklamy?

Nie stój w miejscu! Tylko aktywne działanie przekłada się na wymierne korzyści!

Zapisz się do mojego newslettera i odkryj jak możesz osiągnąć swój cel!

A może nie masz na to czasu i wolisz zostawić to specjalistom?

Zapraszam Cię do kontaktu!

Zajmę się wynikami Twoich reklam. Żebyś TY mógł skupić się na prowadzeniu swojego biznesu.

Porozmawiajmy

Podpowiem czy i jak mogę Ci pomóc zwiększyć efekty reklam oraz odpowiem na Twoje pytania, zapraszam do kontaktu: